Thuiszorg Lansingerland Logo

Klachten

Thuiszorg Lansingerland wil goede en verantwoorde zorg verlenen. Onze medewerkers doen hun uiterste best om uw behandeling op een zo optimaal mogelijke wijze te laten verlopen.

Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten zodat wij onze kwaliteit kunnen verbeteren en klachten in de toekomst kunnen voorkomen.

Klachtenbemiddelaar
Het eerste aanspreekpunt voor een klacht is onze klachtenbemiddelaar: Marlies Raeven (secretariaat locatie Bleiswijk).

Zij kan een onafhankelijke positie aannemen t.o.v. een behandelteam en zodoende beoordelen of de klacht intern met de betrokken personen opgelost kan worden. Mocht u toch liever iemand buiten de organisatie spreken over een klacht, dan weet de klachtenbemiddelaar de juiste wegen.

Download ons klachtenformulier Download ons klachtenregeling beleid
Rapportcijfer 8.7 21194

Waardering Cliënten

Tweemaal per jaar of bij vertrek vragen wij onze cliënten om de zorg van Thuiszorg Lansingerland te beoordelen. In 2020 kregen we het rapportcijfer 8,7 en daar zijn wij erg blij mee.

Zorgkaart Nederland
Op Zorgkaart Nederland wordt Thuiszorg Lansingerland in Bleiswijk gewaardeerd met een 8,7 en in Zoetermeer met een 9,4.

Alle medewerkers van Thuiszorg Lansingerland streven altijd naar verbetering om zo hoge kwaliteit van leven voor onze cliënten te realiseren. Daarom gaan we regelmatig in gesprek met de cliënt en streven we ernaar zoveel mogelijk zorgwensen te realiseren.